Enviro Plus C2

Nowy

Najwyższej jakości, wydajny, w pełni syntetyczny olej o klasie lepkości SAE 5W-20 . Wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki).

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 0W30
Olej bazowy Syntetyczny
Rodzaje paliwa benzyna, olej napędowy
Zalety spełnia najnowsze normy API SN

Więcej informacji

Opis produktu 

ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, wydajny, w pełni syntetyczny olej o klasie lepkości SAE 5W-20 . Wyprodukowany
z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i
siarki). Zaprojektowany aby zapewnić pełną ochronę silnikom, które używają olejów niskiej lepkości.

Enviro+ C2 spełnia normy API SN i ACEA C2.

Zastosowanie

Enviro+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma
wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

Enviro+ C2 jest olejem zalecanym do zastosowania w samochodach osobowych oraz lekkich dostawczych,
napędzanych benzyną oraz olejem napędowym ( równeiż tych wyposażonych w filtr DPF ). Może być stosowany w
pojazdach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 0w-30, 0w-20 oraz 5w-30 spełniających normy
API SN oraz ACEA C2, jak również w może być stosowany w apliakcjach, w których zalecany jest olej spełniający
normę ACEA A5/B5. Może byc stosowanych m.in. w samochodach następujących marek: Alfa Romeo, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover/Range Rover, Peugeot, Toyota, Volvo, VW.

Enviro+ C2 nie jest zalecany do motocykli.

Enviro+ C2 jest odpowiedni do samochodów osobowych, z napędem 4WD i lekkich dostawczych.

Zelety produktu

  • NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocy

  • Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnika

  • Odpowiedni do pojazdów z filtrem DPF

  • Dłuższa żywotność katalizatora

  • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju

  • Przyjazny dla układu kontroli emisji spalin

  • Mniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanie

Normy branżowe

API SN
ACEA C2

Normy producentów

  • Fiat 9.55535-DS1/GS1
  • FORD M2C950-A
  • IVECO 18-1811 CLASSE SC1 LV
  • PSA B71 2312
  • Peugeot PSA B71 2290
  • STJLR.51.5122 (Suitable for Use) STJLR.03.5007
  • Volvo VVC RBS0-2AE
  • VW 506.01

11 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz