Enviro Plus 0W20

Nowy

W pełni syntetyczny olej klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 0W20
Olej bazowy Syntetyczny
Zalety spełnia najnowsze normy API SN

Więcej informacji

Opis produktu 

Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.

Zastosowanie

Enviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych,  4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT,  doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.

Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT;  Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.

Może być także stosowany w innych modelach marek:

Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.

Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.

Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz  w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

Zelety produktu

  • spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnika
  • może być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany oleju
  • wspiera ekonomikę spalania paliwa; >2%  VID test
  • wydłuża żywotność silnika
  • kompatybilny z etanolem
  • może być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym
  • odporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturach
  • zapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentów

Normy branżowe

API SN

ILSAC GF-5

Specyfikacje producentów

Ford M2C 945-A/947-A

Chrysler MS-6395

GM W16182

11 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz