Diesel FX

Nowy

Najwyższej jakości olej mineralny do silników wysokoprężnych, klasy SAE 15W-40 ze średnią zawartością popiołów, w pełni cynkowany, wyprodukowany z wykorzystaniem wysokiej jakości dodatków oraz hydrokrakowanego oleju mineralnego.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 15W40
Olej bazowy Mineralny
Zalety w pełni cynkowy

Więcej informacji

Opis produktu

Diesel FX to najwyższej jakości olej mineralny do silników wysokoprężnych, klasy SAE 15W-40 ze średnią zawartością popiołów, w pełni cynkowany, wyprodukowany z wykorzystaniem wysokiej jakości dodatków oraz hydrokrakowanego oleju mineralnego.

Zastosowanie

Diesel FX jest przeznaczony do stosowania w silnikach diesla typu common rail i z wtryskiem bezpośrednim 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

Diesel FX jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych czterosuwowych o dużej mocy. Może być używany w silnikach turbodoładowanych oraz wolnossących, również w pojazdach terenowych. Jest idealny również do silników pracujących przy wysokich i średnich prędkościach oraz do silników wysokoprężnych pracujących w środowisku morskim, a także do generatorów oraz sprzętu rolniczego.

Diesel FX przewyższa normy API CI-4 PLUS/SL oraz ACEA A3/B3/E7. Jest idealny do zróżnicowanej floty pojazdów z silnikami dużej mocy, gdzie producent wymaga normy API CI-4 PLUS lub niższej oraz ACEA A3/B3/E7. Diesel FX jest również odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych małej mocy, w tym europejskich.

W silnikach wymagających najnowszych specyfikacji powinien być używany olej Diesel HD oraz Enviro Plus 10W-40. Natomiast do silników, gdzie jest zbyt duże zużycie oleju (nie silniki EPA-04) zalecany jest olej HPR Diesel SAE 20W-60.


 
Zalety produktu

  • Doskonała ochrona części silnika

  • Nie gęstnieje

  • Modyfikatory lepkości zapobiegające ścinaniu pozwalają utrzymać odpowiednią lepkość oleju

  • Formuła ze średnią zawartość popiołów pozwala kontrolować ilość osadów w komorze spalania

  • Może być używany, gdy flota pojazdów jest zróżnicowana, zmniejszając tym samym ryzyko zastosowania niewłaściwego oleju oraz zmniejsza też ilość zapasów

Normy branżowe

  • API CI +/SL

  • ACEA E7/A3/B3

  • Caterpillar ECF-1-a

  • MTU Type 2

  • Volvo VDS 3

  • JASO DH-1

  • Mack EO-N Premium Puls 03

  • Mercedes Benz 228.3/229.1

  • Renault RLD -2/RD-2

  • Global DHD 1

  • Allison C4

  • Deutz DQC-11-05

  • Cummins CES 20071/20076/20077/20078

  • MAN 3275

  • MIL-PRF-2104H/NATO O-1236

4 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz