ENDURO

Nowy

Najwyższej jakości, bardzo wydajny olej mineralny klasy SAE 25W-70, nie zawierający modyfikatorów tarcia, przeznaczony do silników czterosuwowych.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 25W70
Olej bazowy Mineralny
Zalety w pełni cynkowy

Więcej informacji

Opis produktu

Enduro to najwyższej jakości, bardzo wydajny olej mineralny klasy SAE 25W-70, niezawierający modyfikatorów tarcia, przeznaczony do silników czterosuwowych. Zawiera doskonały pakiet dodatków czyszczących i zapobiegających przed zużyciem FULL ZINC (poziom cynku przewyższający 1750+ ppm), zapewniających najlepszą ochronę silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła. Zawiera również specjalne detergenty i dyspergatory zapewniające ochronę w najtrudniejszych warunkach drogowych i terenowych motocykli starszego typu i klasycznych.

Zastosowanie

Enduro jest zalecany głównie do motocykli sprzed 1980r., gdzie wymagane są oleje silnikowe klasy SAE 40 i SAE 50. Jest również odpowiedni do stosowania w przekładniach z układami mokrego sprzęgła, w których łączone są oleje silnikowe i przekładniowe. Zapobiega on ślizganiu się sprzęgła w tych układach.

Enduro jest idealny do silników Evolution sprzed 1992r. w motocyklach Harley Davidson i do silników o dużej pojemności w motocyklach europejskich, do pracy we wszystkich warunkach, w tym w warunkach wyścigowych i w wysokiej temperaturze. Może być stosowany w starszych silnikach o dużej pojemności w motocyklach japońskich i w klasycznych brytyjskich i europejskich motocyklach, w tym jednocylindrowych silnikach o pojemności od 350 do 500 cc pracującym na niskich obrotach oraz do silników cylindrowych równoległych. Jest idealny do klasycznych modeli następujących marek:

Arial, BMW, BSA, Douglas, Ducati, Gilera, Harley Davidson, Heinkel, Indian, ISO

Jawa, Matchless, Motobecane, Moto-Guzzi, Norton, NSU, Panther, Parilla, Rabbit

Royal Enfield, Sunbeam, Triumph, Velocette, Victoria, Vincent

Enduro może być także używany wielu innych silnikach i skrzyniach biegów, które wymagają olejów silnikowych klasy SAE 40 lub SAE 50 oraz również w starszych, zużytych silnikach lub takich, które spalają zbyt dużo oleju i które wymagają olejów silnikowych klasy SAE 30 lub SAE 20W-50.

Zalety produktu

  • W pełni wzbogacony cynkiem pakiet dodatków FULL ZINC zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.

  • Maksymalna moc i przyspieszenie

  • Sprawdzony w warunkach fabrycznych przez zespoły wyścigowe, sprawdzona ochrona silników o wysokich osiągach

  • Zmniejsza zużycie oleju i utrzymuje ciśnienie oleju

  • Optymalna ochrona przed ślizganiem się sprzęgła w czterosuwowych silnikach motocyklowych z mokrym sprzęgłem

  • Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze

Normy branżowe

  • API SG

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz