MC-4ST V TWIN 20W50

Nowy

Olej silnikowy klasy Premium wyprodukowanym w oparciu o najwyższej jakości bazę olejową, która w 100% składa się z mieszanki olejów z Gr. IV PAO oraz Gr.V Estrów.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 20W50
Olej bazowy Syntetyczny
Rodzaje paliwa benzyna, olej napędowy
Zalety w pełni cynkowy, pełna odporność na ścinanie

Więcej informacji

Opis Produktu

MC-4ST V TWIN jest olejem silnikowym klasy Premium wyprodukowanym w oparciu o najwyższej jakości bazę olejową, która w 100% składa się z mieszanki olejów z Gr. IV PAO oraz Gr.V Estrów. Dzięki zastosowanej bazie PAO/Estrowej olej zapewnia ekstremalną wytrzymałość filmu olejowego w wysokich temperaturach pracy oraz doskonała odporność na ścinanie nawet podczas najwyższych obciążeń.

Olej zawiera również zaawansowane technologicznie dodatki w tym pakiet FULL ZINC + ( zawartość ZDDP powyżej 1800 ppm ). Dzięki takiej formule olej zapewnia doskonałe osiągi, jak również najwyższą poziom ochrony silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła zarówno podczas użytkowania w warunkach drogowych jak i w najcięższym środowisku rywalizacji sportowej.

MC-4ST V TWIN przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz JASO MA

MC-4ST T WIN może być stosowany w aplikacjach, w których zalecany jest olej o lepkości 20w-40 oraz SAE 30

Zastosowanie

MC-4ST V TWIN jest przeznaczony do stosowania w silnikach czterosuwowych w szczególności dedykowany jest do silników o średniej i dużej pojemności typu V Twin jak również nadaje się do silników przeciwsobnych. W konstrukcjach z mokrym sprzęgłem doskonale zabezpiecza sprzęgło przed poślizgiem. Może być stosowny w motocyklach drogowych, sportowych, terenowych oraz Enduro,a także w quadach oraz skuterach.

MC-4ST V TWIN wyróżnia się ponadprzeciętnymi właściwościami użytkowymi podczas pracy silnika w wysokich temperaturach oraz podczas użytkowania w środowisku wysokich obciążeń. Rekomendowany jest w szczególności dla takich marek jak BMW, Buell. Cagiva, Harley Davidson, Indian, Laverda, Moto Guzzi, Triumph, Victory.

MC-4ST V TWIN może być wykorzystywany w silnikach napędzanych benzyną oraz w silnikach diesla ( bez DPF )

Zalety produktu

  • mieszanka PAO i Estrów zapewnia maksymalną ochronę w czasie pracy w wysokich temperaturach, zapewniając przy tym doskonałe osiągi

  • pakiet FULL ZINC +zapewnia dodatkową ochronę przeciw zużywaniu się elementów silnika

  • formuła SHEAR FREE ( pełna odporność na ścinanie) – gwarantuje utrzymanie lepkości oleju przez cały okres jego użytkowania , nawet podczas użytkowania w warunkach ekstremalnych obciążeń

  • przewyższa wymagania norm API SN oraz JASO MA

  • zapewnia maksymalną ochroną przeciw zużywaniu się silnika, ogranicza do minimum gromadzenie się osadów oraz depozytów na tłokach, tworzących się zwykle w warunkach pracy w wysokich temperaturach

  • wzmacnia moc silnika oraz przyspieszenie

  • przetestowany w warunkach rajdowych ( Penrite Honda Racing Team)

  • chroni przeciw ślizganiu się sprzęgła, w motocyklach z mokrym sprzęgłem

Specyfikacje branżowe

  • API SN/CF

  • JASO MA

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz