PRO GEAR 80W-140

Nowy

Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej HD klasy SAE 80W-140, produkowany z mieszanki olei syntetycznych zawierających PAO i estry, wzbogaconych zaawansowanym pakietem dodatków w celu zapewnienia najlepszej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach użytkowania.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 80W140
Olej bazowy Syntetyczny

Więcej informacji

Opis produktu

Pro Gear 80W-140 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej HD klasy SAE 80W-140, produkowany z mieszanki olei syntetycznych zawierających PAO i estry, wzbogaconych zaawansowanym pakietem dodatków w celu zapewnienia najlepszej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach użytkowania. Spełnia normy API GL – 5/GL-6/MT-1 oraz normy wielu producentów.

Zastosowanie

Pro Gear 80W-140 jest przeznaczony głównie do manualnych skrzyń biegów, układów transaxle i mechanizmów różnicowych w samochodach wyścigowych, osobowych, z napędem 4WD, lekkich i ciężarowych samochodów dostawczych, ciężarówkach, autobusach oraz w sprzęcie rolniczym i do robót ziemnych.

Pro Gear 80W-140 może być używany tam, gdzie wymagane jest użycie olejów przekładniowych klasy SAE 85W- 140, 75W-140 lub SAE 140 lub tam, gdzie wymagany jest olej syntetyczny takiej lepkości, zwłaszcza gdy występuje wysoka temperatura pracy i/lub bardzo duże obciążenia.

Pro Gear 80W-140 już zawiera taką odpowiednią ilość modyfikatora tarcia, aby mógł być używany w mechanizmach różnicowych z mechanicznym ograniczeniem poślizgu, dlatego dodatkowy produkt nie jest wymagany i nie powinien być dodawany, gdyż może powodować degradację uszczelek.

Pro Gear 80W-140 może być używany zamiast mineralnego oleju przekładniowego o podobnej lepkości w trudnych warunkach użytkowania, takich jak wysoka temperatura i obciążenia udarowe, które mogą powodować przedwczesne rozkładanie się oleju mineralnego. Jego odporność na degradację w wysokiej temperaturze i utlenianie się zapewnia długie interwały wymiany i równocześnie maksymalną ochronę.

Pro Gear 80W-140 został specjalnie opracowany ( i sprawdzony w testach terenowych), aby wyeliminować/stukanie w mechanizmach różnicowych z mechanicznym ograniczeniem poślizgu BTR/Dana M78/M80 w samochodach Opel , Ford, Chrysler i Jeep.

Zalety produktu

  • Najlepsza ochrona, wydajność sprawdzona w warunkach wyścigowych

  • Dłuższe okresy między wymianami oleju dzięki bardzo dużej odporności na działanie wysokiej temperatury

  • Doskonała ochrona przed zatarciem

  • Kompatybilny z częściami ze stopów miedzi, chroni przed korozją

  • Eliminuje stukanie w mechanizmach różnicowych z mechanicznym ograniczeniem poślizgu warunkach wyścigowych oraz drogowych.

  • Zmniejsza stany magazynowe, gdyż nie są wymagane dodatkowe produkty zmniejszające poślizg

Normy branżowe

  • API GL-5/GL-6/MT-1

  • ZF TE-ML 05B/07A

  • SAE J2360

  • GM HN 2040

  • BTR Dana

  • Mack GO-J

  • Ford M2C-190-A

  • MIL -L-PRF-2105E

  • Rocwell O-76-B

30 inne produkty z tej samej kategorii: