HPR DIESEL 5 5W-40 (Semi Syn.)

Nowy

HPR Diesel 5 zawiera mieszankę dodatków, w tym zwiększoną zawartość dyspergentów, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem i gromadzeniem się osadów.  HPR Diesel 5 przeznaczony jest do stosowania w silnikach diesla najnowszej generacji, wysokoprężnych małej mocy, w tym silnikach nowej generacji common rail i wyposażonych we wtryskiwacz hydrauliczny. 

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 5W40
Olej bazowy Półsyntetyczny
Rodzaje paliwa olej napędowy, LPF/Dual Fue
Zalety wzbogacony dużą zawartością cynku (Full Zinc), zastosowana nowoczesna technologia Extra Ten

Więcej informacji

Opis Produktu  

HPR Diesel 5 jest półsyntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5w40.Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii„FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”. Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów, dzięki zastosowaniu kombinacji nowoczesnych modyfikatorów tarcia oraz podwyższonej zawartości dyspersantów.

Zastosowanie

HPR Diesel 5 spełnia wymagania norm API CI-4 Plus/SL, ACEA A3/B4/E7.

HPR Diesel 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych, common rail oraz z bezpośrednim wtryskiem.

HPR Diesel 5 dzięki zastosowaniu Technologii Extra Ten zapewnia lepszą ochronę przeciw tarciu, wspiera utrzymywanie właściwego ciśnienia oleju oraz ogranicza jego konsumpcję podczas pracy w temperaturach operacyjnych. Może być użytkowany w silnikach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 5w40, 5w30, 10w40, 10w30.

HPR Diesel 5 może być stosowany w silnikach gdzie wymagane są specyfikacje dotyczące ekonomiki spalania ACEA A1/B1, A5.B5 HPR Diesel 5 jest przeznaczony do silników olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

HPR Diesel 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

Przewagi produktu

  • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.

  • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje tarcie elementów silnika.

  • Wspiera utrzymanie właściwego ciśnienia oleju, zapobiega jego konsumpcji

  • Chroni silnik oraz ułatwia jego pracę podczas rozruchu

  • Przedłuża żywotność silnika poprzez ograniczenie gromadzenia depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach

Normy branżowe

  • API CI-4 Plus/SL

  • ACEA A3/B4/E7

  • JASO DH-1

  • JASO MA

  • Global DLD2/DLD3

Normy producentów

  • VW 502.00/505.00

  • MB 228.3/229.3

  • Opel B040 2098

  • Ford M2C 153-H/171-C/913-B/913-C

  • Peugot PSA D-02

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz