Enviro Plus 5W40 (Full Synthetic)

Nowy

Enviro + 5W-40 jest olejem silnikowym zatwierdzonym przez producentów OEM do serwisów gwarancyjnych, produkowanym przy wykorzystaniu najnowszej technologii low i mid SAPS (mała/średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Może być używany w różnych samochodach osobowych benzynowych i diesla wysokoprężnych małej mocy oraz w samochodach z napędem 4WD

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 5W40
Olej bazowy Syntetyczny
Rodzaje paliwa benzyna, olej napędowy, LPG / Dual Fuel
Zalety zatwierdzony przez producentów OEM

Więcej informacji

Opis produktu

ENVIRO+ 5W-40 jest wysokiej jakości, w pełni syntetycznym olejem do silników benzynowych ,zatwierdzonym  przez producentów OEM. Posiada licencjonowaną aprobatę do usług serwisowych pojazdów GM / OPEL (dexos 2), VW, Audi, Skoda, Seat, BMW, Mercedes Benz i Porsche. Wykorzystuje najnowszą technologię mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). ENVIRO+ 5W-40 przewyższa normy API SN oraz europejskie normy ACEA C2/C3

Zastosowanie

ENVIRO+ 5W-40 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych multi-cam, wielozaworowych (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

ENVIRO+ 5W-40 jest odpowiedni do stosowania w wielu rodzajach pojazdów, w tym z silnikami
benzynowymi i silnikami wysokoprężnymi małej mocy oraz to tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.

ENVIRO+ 5W-40 może być używany, gdy w podręczniku użytkownika są wymienione oleje SAE 0W-40,5W-30 oraz 10W-30.Może być również używany, gdy wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1, A5/B5 i ILSAC GF-5 oraz w pojazdach wymagających specyfikacji ACEA A3/B4, wyprodukowanych przed modelem z2010r., oraz tam, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA C2/C3.

ENVIRO+ 5W-40 nie jest zalecany do motocykli.

Zalety produktu

  • Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
  • Spełnia najnowsze normy API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
  • Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF i katalizatory
  • Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu.
  • Odpowiedni do wielu rodzajów silników benzynowych i diesla

Normy branżowe

  • API SN/CF*
  • ACEA C2/C3

Normy producentów

  • MB 229.31
  • VW 505.01

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz