ENVIRO PLUS 5W-20 (Full Synthetic)

Nowy

Enviro + 5W-20 to bardzo zaawansowany, paliwooszczędny, nowoczesny olej silnikowy o niskiej lepkości wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Jest odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i diesla małej mocy z filtrem DPF (filtr cząstek stałych), które wymagają specyfikacji ACEA C2

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 5W20
Olej bazowy Syntetyczny
Rodzaje paliwa benzyna, olej napędowy, LPG / Dual Fuel
Zalety Enviro+ 5W-20 może być stosowany wtedy, gdy wymagany jest olej 0W-20.

Więcej informacji

Opis produktu

ENVIRO+  5W-20  to  najwyższej  jakości,  wydajny,  w  pełni  syntetyczny olej. Wyprodukowany  z  wykorzystaniem  najnowszej  technologii  mid  SAPS  (średnia  zawartość  popiołów  siarczanowych,
fosforu i siarki). Zaprojektowany aby maksymalnie zmniejszyć zużycie paliwa oraz zapewnić pełną ochronę silnikom,
które używają olejów niskiej lepkości.
Enviro+ 5W-20 przewyższa normy API SN i ACEA C2.

Zastosowanie

Enviro+ 5W-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

Enviro+  5W-20  jest  odpowiedni  do  pojazdów,  które  wymagają  olejów  niskiej  lepkości  klasy  5W-20  lub  0W-20 zapewniających oszczędność paliwa zgodnie z zaleceniami producenta. Może być używany w pojazdach marki Chrysler,  Jeep, Dodge, Ford (FPV), Jaguar, Land Rover, Range Rover, Subaru, Honda i wielu innych, w których wymagany jest olej silnikowy o niskiej lepkości.

Enviro+ 5W-20 nie powinien być używany, gdy producent zaleca oleje o większej lepkości.

Enviro+ 5W-20 jest odpowiedni tam, gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A5/B5 i/lub ILSAC GF-5.

Enviro+ 5W-20 jest odpowiedni do silników benzynowych, z paliwem E10 i wysokoprężnych małej mocy, również tych wyposażonych w filtr DPF (filtr cząstek stałych DPF), które wymagają olejów spełniających normę ACEA C2.

Enviro+ 5W-20 nie jest zalecany do motocykli.

Zalety produktu

  • Zwiększa oszczędność paliwa
  • NAJNOWSZA technologia zapewnia ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocy
  • Odpowiedni do pojazdów z filtrem DPF*
  • Dłuższa żywotność katalizatora
  • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
  • Przyjazny dla układu kontroli emisji spalin
  • Mniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanie

Normy branżowe

  • API SN
  • ACEA C2

Normy producentów

  • Chrysler MS-6395
  • Ford M2C-925A, M2C-930A, M2C-945A, M2C-153H

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz