10 TENTHS PREMIUM 0W40

Nowy

Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO i Estrów, klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.

Więcej szczegółów

Opis

Lepkość 0W40
Olej bazowy Syntetyczny
Rodzaje paliwa benzyna, LPG, paliwem E10, E85, oleje napędowy (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanol, nitro, paliwo konwencjonalne
Zalety wzbogacony dużą zawartością cynku (Full Zinc)

Więcej informacji

Opis Produktu

Premium 0 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO i Estrów, klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.

Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.

Zastosowanie

Premium 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy.

Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W-30 i SAE 5W-40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4.

Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.

Rodzaje paliwa

Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.

Zalety produktu

  • Wyprodukowany z wykorzystaniem PAO (polialfaolefin – grupa IV) oraz estrów (grupa V), w celu zapewnienia maksymalnej odporności na działanie bardzo wysokich temperatur oraz wysokiej wydajności • W pełni cynkowany - pakiet dodatków *FULL ZINC + zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.
  • Technologia EXTRA TEN w porównaniu z olejami 0W-40 i 5W-40 zapewnia taką samą ochronę przed zużyciem przy uruchamianiu silnika ale też dodatkowy film ochronny we wszystkich warunkach.
  • NAJNOWSZA technologia przewyższa normę API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
  • Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
  • Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze
  • Zmniejszone zużycie oleju dzięki wykorzystaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultra czystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
  • Nie zawiera modyfikatorów tarcia, więc może być stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem
  • Bardzo szybki przepływ w czasie uruchamiania silnika oraz pełna ochrona przed działaniem wysokiej temperatury

Normy branżowe i aprobaty producentów

  • API SN/CF
  • ACEA A3/B3
  • JASO MA
  • BMW LL-98
  • VW 502.00/505.00
  • Porsche GL
  • MB 229.1/229.3

Dane charakterystyczne

  • Lepkość kinematyczna cSt
  • w 40oC 85
  • w 100 oC 14,9
  • Indeks lepkości 185
  • Lepkość CCV (Cold Cranking), cP w -35 oC 6009
  • Lepkość HTHS cP >3,7
  • Temperatura płynięcia - 51
  • Noack <5,5
  • Zawartość wapnia w % 0,296
  • Zawartość boru, w % 0,063
  • Zawartość cynku, w % 0,124
  • TBN 9,8

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Pobierz